FAQ - Intrebari frecvente

FAQ
Pot comanda produse telefonic?
Da, se pot face comenzi la telefon, zilnic de Luni pana Vineri in intervalul orar 09-17 la 0751 051 088
Exista garantie pentru produse?
Daca s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contacteaza intr-un interval de 72h echipa DivaShop pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor al produsului defect, daca este cazul, vor fi suportate de catre DivaShop. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam sa refuzi preluarea.
Pentru a beneficia de retur gratuit, trebuie sa specifici ca plata expeditiei (plata transportului) este la destinatar.
Cum se livreaza produsele?
Livrarea comenzilor se face prin firma de curierat , la adresa de livrare completata la plasarea comenzii.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, te rugam sa refuzi preluarea si sa iei legatura cu noi in email sau prin suport online. Vezi mai multe detalii la "Livrare si plata".
Cat ma costa livrarea produselor?
Beneficiezi de transport gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 249 de Lei.
Pentru comenzi cu valoare mai mica de 249 de Lei, costul transportului este de 20 lei in orice localitate din Romania.
Cat timp dureaza livrarea produselor?
Comanda ta va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp posibil.
Pentru produsele aflate in stoc, termenul de livrare este cuprins intre 24-48 de ore de la confirmarea comenzii prin e-mail/telefonic de catre unul din operatorii nostri. In cazul in care pe site s-a inregistrat un numar mare de comenzi, ne rezervam dreptul de a mari perioada de livrare cu inca 24-48 de ore.
Timpul de livrare la anumite produse in functie de stocul furnizorului poate varia.
In zilele de Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se livreaza comenzi.
Cand mi se livreaza produsele?
Livrarile se fac de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 - 18:00. Inainte de efectuarea livrarii vei fi instiintat telefonic/sms de unul din curierii pentru a confirma adresa de livrare.
Daca in acest timp nu esti la adresa la care ai cerut livrarea, poti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specifici un interval orar in care esti la adresa la care ai cerut livrarea in momentul inregistrarii comenzii.
Cum pot plati o comanda?
Ai 3 posibilitati de a plati produsele comandate:
- Plata ramburs la primirea coletului
- Prin ordin de plata, atat in cazul persoanelor fizice, cat si in cazul persoanelor juridice.
- Plata cash la ridicare personala
Vezi mai multe detalii la "Livrare si plata".
Pot sa schimb marimea sau culoarea produsului comandat?
Daca doresti sa schimbi produsul pe o alta marime, culoare sau sa-l inlocuiesti cu un alt produs disponibil in stoc, poti face acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui, cu respectarea conditiilor... (citeste mai mult)
Cum pot modifica o comanda?
Pentru modificare sau anulare comanda te rugam contacteaza-ne in email sau prin suport online.
De ce nu mi se proceseaza comanda?
In cazul in care ai returnat sau refuzat livrarile pentru mai mult de 20% din valoarea comenzilor inregistrate, SC. DIVAMARKET SRL. isi rezerva dreptul de a sista livrarea comenzilor pentru o perioada nedeterminata.
Pentru a putea beneficia din nou de produsele noastre, te rugam contacteaza-ne in email sau prin suport online.
Se pot livra comenzi in afara Romaniei?
Momentan putem indeplini doar comenzile din Romania, insa in viitorul apropiat SC. DIVAMARKET SRL. va oferi aceasta posibilitate tuturor clientilor care doresc sa faca comenzi in afara Romaniei.
Cum pot plasa o comanda?
Pentru plasarea comenzi este necesar sa selectezi produsele pe care doresti sa le achizitionezi.
Pentru o selectare cat mai corecta a produselor este necesar sa vizualizezi compozitia produsului, cum s-a masurat produsul si dimensiunile marimii dorite.
Dupa alegerea produsului dorit, este necesar ca sa adaugi in cosul de cumparaturi apasand butonul "Adauga in cos".
Pentru a vizualiza produsele in cos, acceseaza cosul de cumparaturi din dreapta-sus si apasa butonul "Cos cumparaturi".
Dupa vizualizarea produselor din cosul de cumparaturi apasa butonul "Trimite comanda".
Inainte de trimitere comanda, care va ajuta sa trimiti comanda catre DivaShop, este necesar sa te autentifici, sau sa te inregistrezi.
Daca intampini probleme pe parcursul efectuarii comenzii, nu ezita sa ne contactezi!
Nu ai gasit ce cautai?
Pentru orice alte intrebari ne poti contacta la: office@divashop.ro sau prin suport online.